BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Blog List

Wednesday, July 14, 2010

mErecO timE..

assalamualaikum and selamat pagi and selamat sejahtera pada member2 blog aku n follower aku (setakat tok juz ader 4 org..muahaha)...bz menghadap fb seawal pagi tadi..next week month umat islam akan menjalankan ibadah puasa...selamat berpuasa kepada sapa2 yg tengah membayar hutang puasa tahun2 lepas..hehe..aku mayb start membayar hutang puasa minggu hadapan..insyaallah..baju raya dah ready ke? haiii...kalo ingat pasal baju raya teringat dgn tailor hampeh tempat ku hantar baju....punyala awal hantar baju bulan 2 yg lepas...dia boleh jadi x ingat aku punya baju...cit!~~terpaksa la aku menggunakan kata2 berunsur ugutan nak ambik balik kain aku kalo nya x siapkan mggu depan. hekhekhek...hermmm....kalo ada masa tu boleh la tgk2 video yg aku attach tepi tu...juz untok peringatan jer..:) selamat menonton kwn2...~~

6 comments:

Lara Zapatista said...

wAhhh...awak dah ada aura2 nak raye ekk...hikhikhik....next week kite sensame ganti posha k..k...k..hihihi...

bruno86 said...

alhamdulillah..kmk ritok tgh berposa ji..msh ada 8 hari baki posa tinggal..huhu..

miss no NAME said...

lara cik lara...gheham hati saya tok ngenang baju raya blom siap eh..

miss no NAME said...

yahhh...cik bruno...kmk g ada 30 days left behind nak bayar posa..adussss.....hehe..

bruno86 said...

hah??30days left?hahahah ! nang x posa ka ktk lazyr?hehehe

miss no NAME said...

posa kmk...tok nak thun2 lepas2 mensia marek noi..